Hoe word ik partner?
Leuk dat je partner van SRDN wilt worden om jouw sieraden te laten shinen in de blogs! Alle informatie over het aanmaken van een account lees je op deze pagina.
Wat zijn de voordelen van het plaatsen van sieraden op srdn.nl?
Voor iedereen die op zoek is naar unieke sieraden voor zichzelf om als cadeau te geven, is srdn.nl een geweldig sieradenparadijs. Met meer dan 250 blogs over trends, materialen, tips, edelstenen en meer vindt de consument precies het sieraad dat hij/zij zoekt. Misschien wel van jouw merk!
Door jouw sieraden toe te voegen aan relevante blogs, zorg je voor meer bekendheid en klikken naar je website. De potentiële klant wordt doorverwezen naar jouw webshop, dus de aankoop, verzending en verdere contactmomenten gaan via jouw bedrijf. Is een klant tevreden met de sieraden, levering en service dan volgt mogelijk een positieve review én volgende bestellingen. Win-win!
Waar moeten mijn sieraden aan voldoen?
Het is belangrijk om een goede weergave van je sieraden te tonen, zodat zoveel mogelijk mensen interesse hebben om naar jouw webshop te gaan. De afbeelding van het sieraad, productnaam, prijs en merknaam zijn zichtbaar voor de consument. Door de connectie met je Google Merchant Center wordt dit automatisch geregeld en verschijnen in jouw dashboard alle sieraden die je op je website hebt staan.
Let op: de toegevoegde afbeelding van het sieraad mag geen tekst of logo bevatten.
Na het toevoegen van je producten in de blogs doen wij nog een snelle check en staan je sieraden vaak al binnen enkele uren live! Mochten we vragen of suggesties hebben over de vermelding dan nemen we via de chatfunctie in het dashboard contact met je op.
Waar kan ik de resultaten zien?
Wij voegen UTM-tags (stukjes code om de bron van het verkeer te identificeren) toe aan de productURL’s. Zo zie je in Google Analytics hoeveel mensen via srdn.nl klikken op jouw sieraden en dus naar jouw website gaan.
Ook ontdek je in het partnerplatform het aantal weergaven van en klikken op jouw sieraden. Zo zie je dus gemakkelijk welke sieraden erg goed scoren. Jouw sieradenselectie kun je ieder moment van de dag aanpassen, dus het is zeker slim om gedurende de tijd wat aanpassingen te doen, sieraden van plek te veranderen en nieuwe collecties toe te voegen aan de blogs.
Hoe kan ik sieraden in de blogs aanpassen/credits vrijmaken?
Wil je je sieraden uit een blog verwijderen om de credits vrij te maken voor plaatsing in andere blogs? Ga dan naar de blog waar het sieraad momenteel staat, klik op het kruisje om het te verwijderen, en je credits zijn direct weer beschikbaar!
Ik wil graag mijn abonnement verhogen of verlagen, hoe werkt dit?
Kies je ervoor om je abonnement te verhogen voor meer credits, dan kun je jouw abonnement upgraden. Je credits worden direct toegekend. Op je maandelijkse factuur wordt de aanpassing toegelicht.
Kies je ervoor om je abonnement te verlagen, dan dien je eerst voldoende credits vrij te geven. Zodra je dit hebt gedaan en je abonnement downgrade, verlagen wij het aantal credits. Op je maandelijkse factuur wordt de aanpassing toegelicht.
Hoe werkt het betalen?
We zorgen ervoor dat je maandelijks een factuur ontvangt waarin je jouw abonnementskosten vindt. Deze worden door middel van automatische incasso afgeschreven.
Ik wil mijn abonnement opzeggen, hoe doe ik dit?
Ben je niet tevreden over de resultaten van ons platform? Laat het ons zeker weten, zodat we samen kunnen kijken of de plaatsingen verbetert kunnen worden. We denken graag mee om ervoor te zorgen dat de verkopen in jouw webshop stijgen en kijken graag mee met jouw bestelproces. We willen dat jij en onze lezers optimaal profiteren van het platform. Toch opzeggen? We hanteren een opzegtermijn van een maand, je zit dus niet vast aan een langdurig contract. In jouw account bij Instellingen kun je je abonnement beëindigen.
Ik heb een andere vraag, hoe kan ik contact opnemen?
Heb je al een account bij ons, dan kun je via de chatfunctie contact met ons opnemen. Heb je nog geen account? Stuur ons dan een mail naar hi@srdn.nl met je vraag en we komen binnen een (werk)dag bij je terug met een reactie.
Heb je een andere vraag?
Stuur ons een mail en we komen binnen een werkdag bij je terug met een reactie.